reptillördagen

12 oktober, 2009

det var reptilmässa i helgen dårå. massa ödlor, ormar och spindlar bl a. bilden nedan föreställer kusinen, syrran och stora ormen och är länkad till artikeln i vk! bilden finns med i bildspelet som hör till.

celinaorm

Foto: Per Landfors

jag fotade väl lite också.

DSC01296

söt vattenagam

skitstor snigel. jag lovar, den var nästan två dm lång säkert.

skitstor snigel. jag lovar, den var nästan två dm lång säkert.

syrran fick en tatuering

syrran fick en tatuering

astrid fyllde en månad och var bedårande som vanligt

astrid fyllde två månader och var bedårande som vanligt

DSC01321

jag färglade en spindel

jag färglade en spindel

det var en fin dag! yes yes.

Foto: Per Landfors
2 Responses to “reptillördagen”

  1. Smulan Says:

    Snygga bilder! Den på mig var bäst;)

  2. Tuss Says:

    Smulan: den på dig och ormen har jag som skrivbordsbakgrund på lilldatorn :)


Kommentera

