lugnet

15 oktober, 2009

jag har en skön dag. vaknade utan väckning (9) och åt frukost framför ett avsnitt av freaks & geeks. åkte till stan och köpte talgbollar och anteckningsblock innan jag satte mig på bibliotekscaféet med en fetaostbagel, morotskaka och kaffe och pluggade lite slött. morgondagens seminarium blir en piece of cake.

fika. jag väntade duktigt tills min bagel kom så jag kunde äta den först. kaffet har kanel och kardemumma i sig = extra najs!

fika. jag väntade duktigt tills min bagel kom så jag kunde äta den först. kaffet har kanel och kardemumma i sig = extra najs!

vetenskapsplugg

vetenskapsplugg

ljuset slocknade precis när jag var klar och skulle gå.

ljuset slocknade precis när jag var klar och skulle gå.

nu ska jag städa, mata edgar och packa för imorgon. skellefteå nästa.

3 Responses to “lugnet”

  1. Elias Says:

    freaks & geeks är typ det bästa som finns. Bill liksom!

  2. Tuss Says:

    hmm vilken av dem är bill? men alla är bäst så jag håller med!

  3. Elias Says:

    lång, glasögon, supernördig! Bill Haverchuck.


Kommentera

