VFU: dag ett

19 oktober, 2009

under den här veckan bloggar jag på två ställen, hör och häpna. på kurssidan i cambro har vi möjlighet att blogga och dela erfarenheter eller nåt, och det kan bara läsas av de som läser samma kurs. hittills har typ tre personer bloggat, mig själv inräknad. mmhm.

jo just det ja. verksamhetsförlagd utbildning är det som gäller i veckan. jag är på ett fritidshem i skellefteå. där lallar jag runt bland barnen och antecknar lite ibland. det är ganska soft. den första dagens anteckningar tyder på att jag inte kommer att komma på någon sensationell slutsats av observationerna, utan snarare att allt är som det ska vara. bra det kanske. ^^

man kan rita.

nej nu orkar jag inte mer. ska ägna mig åt softande resten av kvällen. en varm dusch står högst upp på listan.

eller en grej till förresten. det låg snö på vägen i morse! ett tunt vitt täcke. det är naturligtvis helt borta nu, men nog hann jag bli lite peppad..!

Kommentera

