nya färger

27 oktober, 2009

passade på att kolla in ett nytt ögonskuggemärke på lindex idag, pierre rené. var särskilt intresserad av den lila, men jag hittade även en snygg grön och en bronsfärgad. (eller koppar, jag skiljer inte på dem. det är säkert koppar.)

här är de med och utan blixt. jag fick sån damp över utanbilden att jag tog bort den. så noga är det tydligen med bloggens utseende att såna usla bilder inte får vara kvar mer än ett dygn. intressant. (eller inte.)

DSC05609

nice, huh?

de är tokbilliga (39.50 eller tre för 99) och har bra pigment enligt amelia, själv har jag inte hunnit testa dem.

nu ska jag eventuellt sluta blogga om shoppingen och börja plugga igen… när jag har matat edgar och ätit middag.

One Response to “nya färger”


Kommentera

