karma chameleon (+)

13 november, 2009

nu ni. jag ska visa något som varken har med plugg eller konståkning att göra (!), nämligen ett stycke kameleont på min daaarling. det händer ju inte varje dag.

hon var jääättearg. då framträder hennes tjusiga mönster såhär bra.

DSC01553

hon ville msn:a lite med sofie också. jag vet inte vad de pratade om.

DSC01554

ja. jag är i skellefte, som synes. vi åker klockan 5 imorgon så snart är det läggdags.

*

uppdatering: en bättre bild.

ATT00012

där ser ni undergångsboken i bakgrunden också, samt lite av min laptopbaksida. den är fin den.

2 Responses to “karma chameleon (+)”

  1. Roger Says:

    Alltså din sköldpadda är jättelik en kameleont.


Kommentera

