yta

18 november, 2009

en negativ sak med det här bloggformatet är att jag inte kan skriva korta små inlägg då och då utan att det ser fult ut (enligt mig). eller det kanske låter jättebra förresten, mera ”riktiga” inlägg, yay? men det är ändå en nackdel för mig. jag vill kunna använda bloggen som skissblock eller statusuppdateringsarena eller mikroblogg om jag känner för det. fulblogga lite då och då. som man gör. den här designen gör sig dock bäst om inläggen har ungefär samma längd.

en annan knepig sak är att den ovanliga spaltdesignen är förvirrande för nya läsare (fritt fram att känna sig utpekad om man vill). svårt att se hur det funkar här vid första anblick. fast det fattar man ju sen ändå så det är inte så noga med det tycker jag. yta före funktion, här som överallt annanstans, right? ; )

en sak som är bra med den är att den är så jäkla snygg. i alla fall för er som inte läser den via bloglovin då man ju bara ser ett inlägg. det ser nog lite stört ut. ni som rss:ar vet jag inte hur det ser ut för. så skulle jag aldrig göra…

nej ni får nog hjälpa till lite här känner jag. testar göra en poll.

heh. snygg den blev. tyck till nu! och motivera gärna i kommentarerna.

3 Responses to “yta”

  1. Lingvistnörd2 Says:

    Det är ju din blogg, du får väl göra vad du vill med den!

  2. Carina Says:

    Hej Sandra, jag tycker din blogg är superbra och tycker du ska fortsätta som vanligt.Jag kollar den varje dag.
    Hoppas allt är bra med dig och kom förbi jobbet om du är hemma i stan.

    Kramar från carina


Kommentera

