fredag igen

20 november, 2009

jag avvaktar lite innan jag bestämmer vad jag gör med bloggen. ha gärna åsikter! här gillar vi åsikter.

igår när jag läste aftonbladet blev jag plötsligt dum i huvet. jag kunde inte för mitt liv förstå den här rubriken och dess underrubriker.

blir mördarsälen matad av en sjöleopard? när får fotografen en död pingvin? vem trodde att vad var någons mun?

sen visade det sig att det var såhär: mördarsälen ÄR i själva verket en sjöleopard. han som blir matad av sjöleopardsälen är fotografen, och han blir matad med pingvinen som mördarleoparden dödade. och till råga på allt så trodde mördarsälsjöleoparden att KAMERAN var fotografens mun.

så kan det gå.

idag har jag tvättat och ingenting mer. jag har några måstesaker att göra: gå med flyttkartongerna till förrådet (jo men det är dags nu), panta flaskor (för det har jag bestämt, de har tagit plats här länge nog), gå till apoteket. har också några bordesaker: städa mitt hem, städa edgars hem, plugga. vad roligt! tvätten var det enda roliga och den är redan gjord och hängd, till viss del även vikt.

kanske gör en appearance på ett visst födelsedagsbarns fest sen också ja. grattis jocke! jag antar att du förstår varför du får just den här tårtan? ;)

jag vet, man fattar typ inte att det är en tårta ens. sjukt välgjord!

2 Responses to “fredag igen”

  1. Jocke Says:

    Åh! Best… Cake… Ever… :D Hade du kommit med den där så hade det fan varit bästa presenten av alla… :P

  2. Kickan Says:

    Johoo, det får man. Spec när man är sjuk uttråkad och inte hade nå bättre för sig ^^


Kommentera

