yta #2

28 november, 2009

så vad tycks om nya bloggtemat? (uppdatera om det inte syns. men det gör det la?)

jag gillar att det är stilrent och flexibelt, jag kan lägga in lite vad som helst i högerkanten: godtycklig text, min twitter  (har inte bestämt mig för om det är roligt eller onödigt än), nån bild, länkar etc. I like it.

nu ska tussen klä på sig, äta gröt och sen fara på makeup- och hudvårdskonsultation, haha. inte bara bloggen som är ytlig nuförtiden. ha det.

2 Responses to “yta #2”

  1. Robert Says:

    Detta var nog bättre, även om jag hade börjat vänja mig lite vid den förra.

  2. Tuss Says:

    jag tokgillade den förra, men det var tråkigt att man bara kunde se tre inlägg åt gången. fanns inget smidigt sätt att backa. bland annat det störde mig.


Kommentera

