advent x1

29 november, 2009

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

så blev det till slut första advent även i tuss värld. alltså, här. det är samma värld men mer specifikt mitt rum. ifall någon blev osäker. hur som helst. jag valde denna adventsljusstake i år, för att variera mig lite. inte för att någon av er vet hur den andra ser ut… men jag vet.

har även bytt ljusslingan i fönstret till en röd + min lilla adventsstjärna, placerat ut diverse änglar och ljuslyktor samt hängt upp min jultrollslända (viktigt!). skippade minigranen i år, än så länge i alla fall.

edgar fick också julpynt. han ser det inte, men ändå.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 Responses to “advent x1”

  1. Smulan Says:

    Jag tycker det ser farligt ut med levande ljus Edgar vill ha batteriljus det är jag säker på./en klok moder

  2. Tuss Says:

    meh! jag har ialllafall inte ljusen i fönstret. det har ju visat sig vara förödande…
    apropå det så drömde jag nyss att aimo startade en eld med en cigarett medan han sov. det var ju inte så smart.


Kommentera

