när det lider mot jul

29 november, 2009

…så önskar jag mig följande:

(jag vet, jag är vuxen… önska får man göra ändå, säger jag. och Jocke.)

coupling på dvd, presentkort på body shop (vardagslyx!), lars winnerbäck: 112 sånger väska från amnestybutiken, plastmuggar i keramik (den enda jag hade har gått sönder! jag som ville ha flera)… och akvarie- och sköldpaddssaker förstås.

eller vad som helst egentligen. te, vin, böcker, nötter, en tvärflöjtsreparation..? lite extrajobb vore också trevligt.

tillägg: björk & berries wild strawberry sugar scrub.

från smulan önskar jag mig något fint att hänga på väggen. du har ju målargrejer, var kreativ! :)

2 Responses to “när det lider mot jul”

  1. Jocke Says:

    Haha, läste först tvärflöjtsoperation… O_o Vad nu det är för något?

    Coupling på DVD! Vill ha! Vill ha! Vill ha! :D

  2. Tuss Says:

    det är nog samma sak! operation, reparation… man gör en operation för att reparera… eller, glöm det.

    att man vill! du får sno det till du egen önskelista om du vill ;)


Kommentera

