igen igen igen

1 december, 2009

ljus – stanna kvar
kom & var min vän
ljusna mig igen, igen, igen

Ett sällsynt exemplar – Lars Winnerbäck

.

jag skriver hemtenta. om energiomvandlingar, växthuseffekt- och ozonproblematik, demokratifostran och mänskliga rättigheter, värdegrund samt ekonomisk och social hållbar utveckling. jag vet knappt vad jag pluggar längre. jag tänker mig att det vore bra om jag skrev klart den innan fredag. så behöver jag bara finputsa under helgen innan inlämningen. så tänker jag.

 

Kommentera

