advent x2

6 december, 2009

konstnärlig bild från krogen #1

konstnärlig bild från krogen #2

konstnärlig bild från krogen #3

jag har varit bakis, men inte så farligt. efter en lång morgon med skorpor och bloggläsande tog jag mig i kragen och skrev färdigt hemtentan. den är nu delvis inlämnad och resterande tre femtedelar av den ska lämnas i respektive lärares fack imorgon.
i afton blev jag bjuden på middag hos grannarna. julmat och julmust och glögg och pepparkakor. en hyfsad andra advent skulle jag vilja påstå.

the peppercookies, almonds and stuff. and the cheese.

ett, två.

2 Responses to “advent x2”

  1. Isabella Says:

    Åh, vilka myspys bilder(L)


Kommentera

