is it friday?

11 december, 2009

jo, äntligen är det ju det. tror du mig inte? kolla här.

told you so.

jag börjar kl 15 idag. känns ju lite bakvänt. jag hade tänkte göra några ärenden på stan innan men sängen kändes som en bra grej i morse så jag stannade där. kl 14 är det lucia i biblioteket så jag pallrar mig dit då istället.

det här tycker jag är allra bäst idag.

spotifylänk.

3 Responses to “is it friday?”

  1. Malin Says:

    Oo, gillar du Alicia Keyes?

    • Tuss Says:

      ja, lite slött sådär. dvs när jag hör en låt som är skitbra är det ibland alicia keys. den här låten håller jag på att lyssna sönder just nu… :)


Kommentera

