brainiac

15 december, 2009

ganska fyndig rubrik tycker jag. i min ägo har jag nämligen tolv (12!) bilder på min hjärna. den är ganska ful, må jag säga. A har också sett bilderna. han sa att den är fin, men det är nog bara som han säger.

jag tänker inte blogga MR-bilderna, tror jag. inte nu i alla fall. to be continued.

det har snöat hela natten och hela dagen. förstår ni så mycket snö det blir? helt underbart. efter att vi hade varit på sjukhuset för att titta på hjärnan så tog vi lite bilder.

sen fikade vi på blåbär. A gjorde en stearingubbe. (vi förstörde ljuset alldeles.)

2 Responses to “brainiac”

  1. Njorun Says:

    Ha. tycker det hade varit kul att få se de bilderna. Tycker folk har allt för lite bilder av sin hjärna på bloggen!


Kommentera

