okejrå

17 december, 2009

what genius looks like.

may I present: en av de tolv bilderna av min hjärna. har väntat på dem (eller egentligen bara en bild) sedan i somras, då jag gjorde den första undersökningen för studiens skull.

sen dess har vi gjort en till undersökning eftersom farbror doktorn, som tittar på alla röntgenbilder oavsett orsaken till undersökningen, såg något som han ville se med kontrastmedel i blodet.

och resultatet? den är frisk. har några ”förändringar”, men det har (typ) alla. jag ska ändå göra en ny undersökning om ett halvår, bara för att det är så himla roligt. eller för att se om förändringarna förändrats. eftersom jag inte har några symtom av något slag så lär de ju inte ha gjort det då heller, men det är bra att kolla faktiskt. yes yes.

2 Responses to “okejrå”

  1. julia Says:

    oj vad häftig bild!
    (speciellt häftigt nu när vi läser om hjärnan och sjukdomar och allt möjligt)

    • Tuss Says:

      yes! ni borde ha min hjärna som exempel, den är jävligt snygg faktiskt. jag kan komma och presentera den med powerpoint.


Kommentera

