dagarna

26 december, 2009

det var en gång en jul.

och några djur.

camme och cimmo poserade glatt. edgar var lite mer tveksam. han var nog inte helt förtjust i att bli borstad, men han hade så mycket alger på skalet att det var alldeles nödvändigt.

jag fick en bebis. (okej, fick låna.)

astrid var en glad tös. brönstjärn, julafton 2009.

i övrigt slöa dagar. eller, jag gör nog saker, men de känns inte som aktiviteter direkt… igår åt vi gröt och hälsade på farmor, idag åt vi spaghetti och jag hälsade på ursviksborna. vi la pussel och spelade spel. sen poserade barnen för kameran.

jag tror att de lärt sig av sin far…

jag jobbar på en spotifylista. den heter 00, ni kanske anar temat dårå. den blir lång.

godnatt, people.

Kommentera

