100101

1 januari, 2010

11.19:

Jag ogillar nyårsafton. Tokgillar nyårsdagen! Helt utan förväntningar och traditioner. Bättre så.

Skridskor vore najs idag, undrar om det är möjligt? Har inte stigit upp än så jag vet ingenting om vädret…

11.26:

Nu kom smulan in och ”väckte” mig. Vädret är snöigt och blåsigt hälsade hon. Mamma vill färga mitt hår nu, så jag måste stiga upp. Bio senare?

12.39:

Henna, vin och olivolja i håret. Oh, and don’t forget about the plastfolie. Me so pretty.

15.53:

Jag är snygg i håret nå så jävulskt. Har sminkat mig så jag kan fota, haha. Blir nog bio halv sex.

Sköldpaddan aka Edgar har fått två fiskar från stora akvariet. Han verkar dock leva efter mottot från Hitta Nemo: ”Fiskar är vänner – inte mat”.

16.14:

Fotar mitt fina hår. Kommer på att det inte är klippt på länge. Måndag, kom!

Borde göra mig redo för bio. Vilket typ innebär att borsta tänderna och ta på mig byxor.

17.31:

Väntar på insläpp till Avatar. Den ska börja nu.

Klurar på varför de alltid har heltäckningsmatta på bio. Den blir jättepopcornig men kan inte sopas… (Dammsugning är tungt.)

17.43:

Gick visst till fel salong. Nu är jag rätt!

20.20:

Avatar. OMG.

21.36:

Och jag såg den inte ens i 3D. Jag menar, det måste ju vara absolutely mindblowing. Damn that’s a good movie!

21.41:

Edgar har ännu inte ätit upp sina vänner.

21.58:

Varför är det inget på TV? Ska jag måsta läsa en bok? Ja det ska jag.

*släpar dator, knäck, cider och bok till djurrummet, där min soffa finns*

22.35:

Läser om rättsövergrepp och annat trevligt. Stieg Larssons sista. Jag gillart.

23.13:

Ska göra mig sovklar.

Jag har lekt mikroblogg här idag, det var trevligt som omväxling.

Godnatt.

3 Responses to “100101”

  1. tommie Says:

    Godnatt Tuss!
    Hoppas du får lite bra drömmar.

  2. Jocke Says:

    Sa ju att du skulle se den i 3D… :P


Kommentera

