Plugg pågår

12 januari, 2010

Idag var jag på skolan 8.30, mer död än levande. Måste ändå medge att grupparbete blir väldigt roligt när alla inblandade är trötta. Humorn var så låg, så låg… ^^

Vi var klara med arbetet 10.30 så då fortsatte jag med mitt tentaskrivande istället. Såhär effektivt pluggar jag:

”OMG, muggen har två sidor! Och den pratar med mig!”

Som sagt, nivån är låg idag.

7 Responses to “Plugg pågår”

  1. Robert Says:

    ja just det, det är jag ju. vänligen sänd kontonummer per elektropost, så kommer kontanter så snart jag har en stund över!

  2. Robert Says:

    Maria undrar var man får tag på en sån mugg??

  3. Tuss Says:

    I Humanisthuset på UmU! Ska jag köpa ut en åt henne?? (men jag gör det bara om ni är 9/10!)

  4. Roger Says:

    Men! Är det verkligen 9/10 som betalar? Jag tror inte jag känner nån. Nu känns det ju nästan lite olustigt.


Kommentera

