p-p-p-party every day

16 januari, 2010

Det har varit kallt. Träden blev vita av allt det kalla. Jag ska handla en ny vinterjacka, men inser att jag nog precis missat rean. Jag har haft en hemtenta att skriva, en redovisning att förbereda och genomföra, en komplettering till förra kursen samt ett seminarium att peppa inför.

Kursen är slut nu. Jag måste genast ta itu med att läsa inför nästa.

Imorgon.

Igår festade vi hos mig, jag och tjejerna. Vi skulle spela spel men hade det så trevligt att det glömdes bort. Jag och Kickan gick ut på NH sen, där pojkarna var. Det blev bra!

4 Responses to “p-p-p-party every day”

  1. Roger Says:

    Åååh, och Cosmopolitan i glaset. Hördu Tuss, det är nya tider nu. Du måste byta drink! =)

    • Tuss Says:

      Hörruduru, sluta veta vad jag dricker! ;)
      Nej men faktiskt så kunde de inte göra en Cosmo, oklart varför, så det är bara Cointreau och tranbärsjuice.
      En Cointreaupolitan, mao. Och det är gott, varför skulle jag byta?

      • Roger Says:

        Nej varför man inte kan bland det är faktiskt rätt oklart. Nåja, jag får väl lära dig hur en slipsten ska dras vid tillfälle och introducera dig ordentligt (jag är ju gammal bartender) till drinkarnas värld.

        Visst lät jag gammal och vis, och visst uppfylldes du av vördnad och respekt för mig nu?!

        • Tuss Says:

          Wow.

          O du vise, vad ska jag byta till som är lika gott? Jag gillar vodka och sötsaker.

          Med respektfulla hälsningar,
          Tuss.


Kommentera

