Skills to pay the bills

31 januari, 2010

Den här helgen har jag briljerat med mina hemmafixarskills mer än vanligt minsann. Kolla till exempel in min nya hela sko! I torsdags tog den in hela snöklumpar framtill, igår blev den som ny. Snyggt, yes?

Ja det är eltejp.

Nåja, att jag kan det här med att laga skor har vi ju sett förut. Men har ni sett mig laga mat? Nej, det tvivlar jag på att någon har faktiskt, eftersom jag inte ägnar mig åt sånt. Tills idag, då.

Mitt så kallade kök.

Min så kallade mat. Quornbitar, skivade champinjoner, keso + paprikapulver, fetaost, sallad --> tortillabröd. Det är för övrigt sallad i godisskålen och saft i glaset, whatever you may think.

Det är ju som riktig mat ju! Jag är djupt imponerad av mig själv och mina färdigheter. (Och jag åt mer än en så oroa er inte.)

Ja, inte för att skryta men sen städade jag faktiskt akvariet också. Och jag har diskat. Mmm, så äre.

2 Responses to “Skills to pay the bills”

  1. Roger Says:

    Men lilla Tuss! Vad duktig du har varit. Det bådar gått inför framtiden som spågumman sa.

    • Tuss Says:

      Alltså, du har fått en så farlig avatar att jag knappt törs svara. ;)

      Men duktig är jag! En vacker dag kanske jag kan äta normalt. Alltså en hel dag. Ack, det vore väl nåt.


Kommentera

