Stipendiegränd

16 februari, 2010

Jag ska flytta.

*happy dance*

Hmm, nu är ju inte jag den som kan bedöma avstånd överhuvudtaget, men jag skulle säga att det är sisådär hundra meter härifrån. Över gården i princip. I like it!

Det större sovrummet blir mitt, det andra tar Kickan. Vardagsrummet är Edgars, men han har sagt att vi får vistas där så mycket vi vill, åtminstone dagtid.

Flytten blir i mitten eller slutet på mars. Mitten vore bättre, men vi får la se.

Vardagsrummet är förövrigt blott 0,9 kvm mindre än hela min nuvarande bostad. Win!

4 Responses to “Stipendiegränd”

  1. Kickan Says:

    Ååh! Den blir awesome :D Dock måste vi kanske tala med mannen , eller va tycker du :p

  2. Mikaela Says:

    Awesome! Grattis! Säg till om ni vill ha flytthjälp ;)

    • Tuss Says:

      JA DET VILL JAG :D Lär ju behövas… Även om jag bara flyttar ett stenkast så bär man ju inte gärna en flyttlåda i taget en hel dag, direkt. (För att inte tala om akvariet! Oh, the agony…) Bil är bra.


Kommentera

