Without me it’s just aweso

19 februari, 2010

Uppdaterat: länk till recension i VF.

Idag vandrade jag till uni enbart för att luncha och titta på en visgubbe (som förutom att sjunga visor säkert är vis också). Det gör man trots att det är -20 om man är galen som jag. Blåser gör det också. Aj.

Men, lunchade gjorde jag och sen spelade Stefan Sundström i lärarutbildningshuset (som jag inte utbildar mig i men skulle vilja). Det var fint! VF var där och var inte så imponerade, men det var vi andra så det får väl duga.

Herr Sundström i all sin vishet och finhet

En bra lunchtimme blev det av det hela.

Sen hade jag och Kickan stämt träff med lägenhetsmannen för att titta på vårt nya hem på Stipendiegränd. Det var perfekt! Lilla fina lägenheten. Som har badkar och kök och ett stort vardagsrum där Edgar ska bo. Och ett förråd och mitt fina sovrum och nämnde jag att den har badkar?

Awesome.

One Response to “Without me it’s just aweso”

  1. Roger Says:

    Han är bra Sundström. Texter som man kan både tänka efter och skratta med i. Kultur är fint Tuss. http://www.youtube.com/watch?v=uLLe32dbkcI


Kommentera

