I skuggan av ett världsarv

23 februari, 2010

-Nu vänder vi oss om och du skall se att det inte är någon där som ”stirrar” på oss!

Jag läser många bloggar. Fler än de i långa listan här i högerspalten. Kanske tusen. Nej nu överdriver jag, det är klart att jag inte läser tusen. Jag skulle få läsa oavbrutet, dag som natt. Inte skulle jag hinna blogga själv heller, och vad vore då grejen? Men hursomhelst. Den jag tänker tipsa om nu finns av någon anledning inte i listan (än), men trevlig är den. Den består av foton på miniatyrfigurer i alla möjliga situationer, den är snygg och den heter I skuggan av ett världsarv. Check it out!

En hyfsat aktuell bild, yes?

2 Responses to “I skuggan av ett världsarv”

  1. Roger Says:

    Men ååå. Vad söta!


Kommentera

