I’ll fly away

20 april, 2010

Från säsongens näst sista träning den 17 april 2010.

One Response to “I’ll fly away”

  1. josefin Says:

    hej,
    man får fråga vad min sjukdom är. jag har en autoimmun reumatisk sjukdom. det innebär att mitt immunförsvar skapar inflammationer i mina muskler, eftersom den upplever ungefär allt som trauman (ett normalt trauma är att man ramlar och slår sig och får ett blåmärke.) det gör att jag har väldigt ont och är väldigt trött. dessutom har jag en rad andra symptom.

    tack så jättemycket för din fina kommentar, för din peppning.
    stor kram.


Kommentera

