Mental jewelry

4 maj, 2010

Jag har gått och blivit med hobby. (Mmm, igen.)

När Kickan aka min kombo skulle beställa pärlor till sina pärlplattor så fick jag för mig att beställa örhängesmakargrejer. Hängen och stavar och ringar, såna grejer. Sen köpte jag pärlor på Konstnärsshopen (love it) och en ask med många fack samt verktyg på Clas Ohlson.

Beställningen kom igår, fyra fem par är redan gjorda. Jag är så begåvad. Mmhm.

Ett par blå (+ The Arks nya som är mycket fin faktiskt).

Jag är beroende nu, också. Av pärlor. Åkte ner på stan idag efter morgonens föreläsning enbart för att köpa nya pärlor. Sitter ändå redan nu och kollar Panduro efter fler. Tur att det är billigt, I say.

En av detta inläggs etiketter avslöjar för övrigt hur jag känner för min mobilkamera numera. Detaljer är inte grejen för den tydligen.

Uppdatering 5 maj:

Idag när jag var ute fick jag en ljus (…) idé: fota dem i dagsljus kanske funkar bättre? Testade att fota de nygjorda som jag hade på mig.

Gick sådär… Fortfarande sudd. Skitkamera.

4 Responses to “Mental jewelry”

  1. Roger Says:

    Fint. Man såg inte så noga, du hade nog rätt om närbilderna.

    Jag var fascinerad och undrade om du hade kladdat med tuschpennor/kritor på fotot av the Ark, men jag antar att det liksom var tryckt.

  2. Smulan Says:

    Haha! Min kamera är inte heller så bra, glaset är krackat så allt jag tar kort på blir som i en dimma.


Kommentera

