Ledig

7 maj, 2010

Det är varmt längs husväggen i alla fall. I solen. Där satt vi en stund på en filt och drack saft. Sen kom Kickans pappa och skulle ha kaffe. Då fick han det. Sen snickrade han lite i min tröskel och dörrfoder och allt så att jag kan stänga dörren utan att klämma ihjäl min antennsladd. Det var bra!

I afton ska vi äta tacos tortillas, sen ska min syster yster komma med bussen. Hon ska sova på soffan och äta banankaka och kanske pyssla. Det blir bra!

Jag läser en bok. Det är inte så ofta jag gör det, för jag har koncentrationssvårigheter. Men denna är faktiskt värd att fastna i. Picoult har skrivit Allt för min syster som jag tyckte mycket om. Yes indeed.

Nej, akvariet vill städas oavsett vad jag vill, så jag ska göra det.

One Response to “Ledig”

  1. Roger Says:

    Feja, feja varje freda och så varje juuuul. Det tycker jag är kul.


Kommentera

