Pip

18 maj, 2010

Gillade dagen idag. Vi hade vår fjärde och sista workshop för kursen. Slöjd! Asroligt! Vi gjorde fantasifåglar.

Sälg – som jag trodde att jag var allergisk mot, men nu har jag bestämt att det (mest) är björkpollen.

Tälja är underskattat.

Tovningspremiär.

Pippin! (Inte helt uppenbart, jag vet.)

Sen använde vi fåglarna till att i grupper gestalta ett givet ord och låta de andra grupperna gissa. Min grupp fick ”samarbete”. Enklaste uppgiften ever… Gestaltningarna filmades och kommer upp på gruppbloggen sen. Den får inte ni se. Däremot får ni se… det här:

Det är roligt.

Kommentera

