Oh Carolina

20 maj, 2010

En fantastisk låt som borde uppmärksammas mer!

Nej, okej då. Inte riktigt. Jag har andranamnsnamnsdag idag, bara. En mycket fin dag var är det.

Vi grupparbetade ett par timmar sisådär, ute vid dammen på uni.

Bli inte rädda, det är bara mina ben som är sådär läskigt vita. Det är dock inte mina armar! De är rosa…

Lunchade med A sen innan vi åkte ner till stan och köpte glass. Eller jag blev bjuden faktiskt, ty jag har namnsdag OCH nästanfödelsedag. Sweet! Glassen var helt enorm med både kul- och mjukglass. Vi satte oss på kajen och glassade och bländade alla med våra vita kroppar.

Jag gillar verkligen, eh, Cetirizin Scand Pharm som hjälper mig att överleva dagarna numera. Allergimedicinen. Den plus ögondroppar plus nässpray = nästan normalt i hela huvudet. Dumma björkstad som bråkar med mig. Eller dumma jag som bor här, jag vet inte vilket…

Imorgon måste jag vara 25 jättemycket.

One Response to “Oh Carolina”


  1. Jo, jag har sett han! Han är ju grym!!! RIKTIGT BRA!!! :)


Kommentera

