Another weekend

31 maj, 2010

…and I spent it in Skellefteå.

Geckomys

Jag lånade en gecko.

Vi hade möhippa/svensexa för dessa två (och min mobilkamera fixar inte inomhus).

Spännande buske

Något var väldigt intressant med doftjasminen.

Hoppig syster

Min syster är en hoppig sådan.

Jag fångade fjärilar till taggsvansleguanen. Han åt två, resten fick kameleonterna.

Bollen brottade ner hunden som vanligt.

And then there was kubb...

Nu återstår fyra dagar av terminen varav en är schemalagd. Övriga är självstudier som det så fint heter. Vi skriver och skriver. Jag är så less. Nu ska jag blogga innan midnatt för att… ja, för att det vill jag. Hej.

One Response to “Another weekend”

  1. Stina Says:

    Det var då inte precis smikrande, kortet på oss. Din kamera kunde gärna ha fått vara ännu sämre..


Kommentera

