Untitled

12 juni, 2010

12 Responses to “Untitled”

  1. fetakniven Says:

    Många hjärtan blir det. Jag minns kanske fel men är Ålidhem verkligen SÅ kärleksfullt? (-:

  2. fetakniven Says:

    Hej Tuss, jag minns bron. Jag minns den nästan. Ungefär som jag minns kyrkan. Jag vet att den existerar och var men den är väldigt otydlig i mitt minne. (-:

  3. fetakniven Says:

    Det var onekligen ett distinkt svar. Önskar att din dag idag har varit bättre.

    • Tuss Says:

      Jo, idag är bättre. Har en lågperiod, men även dessa varierar ju från dag till dag. Tack för omtanken!

      • fetakniven Says:

        Det är tämligen lågt att vara låg men jag förstår dig. Det är svårt att som påverka. Jag tycker att du skall uppdatera din blogg. Inget måste, förstås, men du skulle göra åtminstone en (säkerligen flera) läsare glad.

  4. fetakniven Says:

    *vara, eh, jag är så himla trött. Hjärnan har checkat ut för flera timmar sedan.


Kommentera

