Can you turn my power on?

28 november, 2010

Hej igen. Jag ska döpa om den här bloggen till en gång i månaden så den åtminstone lever upp till sitt namn.

Okej, det ska jag väl inte.

Hursomhelst. Jag är i Skellefteå och har praktik på ett fritidshem i fyra veckor. Efter fyra veckor är det jul. Sen är allt som vanligt igen.

Just nu är jag sjuk men inte för mycket. Jag och Mixer tog en solsnöig promenad längs älven idag. Dagsljus är bra, och sånt.

Jag fick frost i håret!

Om jag gillar snön? Jag gillar snön.

Nästa vecka måste det dock blåsa mindre. Det känns nämligen inte helt okej att tvinga ut barn i jättekallt väder som blir ännu kallare av isvindar. Barn som inte ens har halsduk med sig hemifrån. Föräldrar, ge barnen halsdukar! Tack.

 

 

5 Responses to “Can you turn my power on?”

  1. Stina Says:

    Eller fuskollar.

  2. Niclas Fasth Says:

    Hunden! <3
    Underbart

  3. Stina Says:

    Oj, mina barn har inga halsdukar.. fuskollar har vi men dom vill de inte använda.. men så gillar dom inte att gå ut när det blåser heller…


Kommentera

