Des animaux

12 mars, 2011

Alla mina djur! Måns-Melker, Isbjörn, Edgar. Ganska så bra är de.

Detta är hår från en (1) katt, nämligen Isbjörn. Från en (1) borstningssession. Alltså ni förstår inte så mycket hår det är! När man klappar honom så ba flyger det hår åt alla håll.

Nu måste jag skapa en ny kategori (detta att jag nästan skrev kattegori = sjukt roligt (inte)), nämligen en om katter. Ni kommer att få leva med detta nu. Kattbloggande. Stackars er.

 

4 Responses to “Des animaux”

  1. Cecilia Says:

    Kattbloggande is the shit! Mera sånt!! Jag har en separat kattblogg på http://cosbypixla.blogspot.com – så knasig är jag.

  2. sofie Says:

    med sådära mycket hår är jag ju typ allergiskt mot din blogg. synd att du ska blogga om katter. det är ju jättetråkigt. jag tycker du ska blogga om män och edgar istället.


Kommentera

