Du är bara en av många

25 mars, 2011

(… människor jag drömt om) (Håkan Hellström – Kom Igen Lena!)

Kvällens projekt:

Lite mer liv på väggen. Mitt. Det är Loesje, Ven, Rhett + Scarlett, liten Tuss (2), större Tuss (12) med mera. Mer ska det bli. Magnettejp är sjukt användbart, dock inte tapetsäkert märkte jag nu. Men spelar roll?

Två saker har varit bra idag. 1: en grej på twitter. 2: träningsvärk i triceps. Lovely. Nu: trött och uttråkad, men vägrar av princip att lägga mig före 22. Eller okej, före 21. Alltså ni får ha i åtanke att jag vaknar vid 6-7 varje morgon pga galna katter. Kanske får börja sova middag. Kanske får börja sova med öronproppar. Kanske vänjer mig vid kattskrik.

2 Responses to “Du är bara en av många”

  1. sofie Says:

    NOLL SJU NOLL NOLL ÄR INTE TIDIGT.

    • Tuss Says:

      Ba för att du är vaken dygnet runt! Som singlig studentska så ska man nog palla att vara vaken efter 21… vilket man inte gör om man väcks i ottan. Iaf inte denna tant.


Kommentera

