403

27 mars, 2011

Tio minuter kvar tills kaffet är klart. Därför: hej.

Jag gillar att en av mina första tankar när jag vaknar (strax efter tyst kattelände!) är hur ska jag träna idag?. Har tränat mer än någonsin denna vecka talar IKSU-statistiken (mitt.iksu.se) om för mig. Mer än någonsin är 240 minuter, vilket är typ 20 minuter mer än normalt. Om jag ser detta som en utmaning? Hell yeah. Ska träna ännu mer nästa vecka. Jag låtsas att jag kommer att ha tid med detta under första veckan av en ny kurs. Allt blir bra om man låtsas.

Nu är kaffet klart. Därför: hejdå.

2 Responses to “403”

  1. sofie Says:

    du ger såna som jag dålig självkänsla. åh nej, vad var det nu det ordet betydde, ejengklien? äsch.
    är det seriöst dina porriga lår på bilden? porris.
    därför: hejdå.

    • Tuss Says:

      Du är min bästaste kommentator Sofie! Dock att: vadå för himla ord? Jag har ju inte ens skrivit något smart här.
      Ja det är mina porriga lår.


Kommentera

