I lördags

26 juli, 2011

Bare with me, det är snart slut.

Lördag = Stefan Sundström. Fantastiskt fint!

Sen åt vi mat och sen for familjen hem och jag hängde kvar ensam för att se Movits! långt senare. Det var värt det dock, pga fint band och ösregn och dans. Lovely. I torsdags konstaterade jag att jag inte gillar konserter längre, i lördags ändrade jag mig.

Så var det. Nu: hemma. Nästa resa går till Helsingborg och Göteborg om två veckor. Det blir spännande och bra och så vidare. Yay!

Kommentera

