She looks like a lamb, held up for slaughter

11 september, 2011

Jag såg Ola Salo häromdagen. På TV, eller inte ens det, på SVT Play. Han sjöng No Uriel. Det var fint, dock underlig text. Se Tack för musiken, det är ett mycket trevligt program minsann. Jo.

Jag ser nu på film, eller såg, jag har pausat pga True Talent på TV. En måste hänga med i populärkulturen ser ni.

(Det är nu ni får bonuspoäng om ni ser vilken film det är.)

Till filmen dricker/drack jag te, nytt från det där stället i Kungspassagen: grönt ingefära/citron. Det smakar: gott.

Jag jobbade idag, 6-12:30 = jättemärkligt. När jag var klar var egentligen hela söndagen kvar trots att hela jag var måndagskänsla. Igår jobbade jag samma, dock med kaos = fick jobba två timmar extra. Då var knappt det någon dag kvar sen och jag var dödstrött. Idag var en fantastisk jobbdag i jämförelse. Jag är hursomhelst världsbäst på mitt jobb, + har roligt. Ja, det är roligt att städa (och att spana in alla muppar som tränar) (kanske mest det senare).

Apropå träna så är det en grej som jag inte hinner med alls just nu. Eller orkar för den delen. Jag sprang en sväng efter jobbet idag ändå. En kort dock, fan vad det är jobbigt att springa utomhus? Måste träna på det. Eller leva mitt liv på ett löpband. Man får det.

Nu avslutar jag det här inlägget lika otippat som det började.

Kommentera

