Önskelistan

24 november, 2011

Tänker aldrig inte skriva en önskelista inför julen. Då vet ni.

Jag behöver vill ha:

  • en tv. Kickans tv kommer att försvinna nämligen. Min är inte så, eh, bra.
  • ett presentkort på Bläck (en ny tatuering, ja (som jag kommer göra i januari, oavsett presentkort)). Maila Susan på blacktatuering@gmail.com! Tatueringen kostar 2000, bidrag är alltså välkomna.

Jag behöver ingenting annat. Gillar dock pärlor, rödbrun henna till håret, vin, konstiga filmer, träning (tights?), musik och böcker (Håkan Hellströms bok är t ex himla fin), bunkar och allt möjligt annat som kan användas till bakning (jag har inte ens ett förkläde!) osv etc ad infinitum (typ).

Okej? Okej. (Alla berörda: ge mig era listor!)

bild från jagalskarvitt.blogspot.com

One Response to “Önskelistan”

  1. smuulan Says:

    Min lista:
    pengar!
    (ska köpa en kamera för ca 14000…)


Kommentera

