Fototriss: Randigt

17 januari, 2010

Jag tog en promenad i snöyran idag. Innan jag gick hade jag kollat in veckans tema i Fototriss, som var randigt. Det visade sig finnas mycket randigt därute, så här får ni tre bilder på temat.

25 Responses to “Fototriss: Randigt”


  1. Gillar första bilden mest, men så är jag en sucker för industrikänsla med :)

    Trevlig söndag kväll
    Hälsningar Louise
    http://www.louisealexandersson.se

  2. Roger Says:

    Oh, oh!
    Jag tror att det första är ett staket.
    Det andra en elledning.
    Det tredje ett fönster.

    Hm, vänta nu. Hade du taggat upp motiven? Du kan ju inte ha med facit innan man fått chans och gissa. Elakt.

  3. mimmi Says:

    Jag var så lat att jag hittade mina triss bilder hemma :) Dina blev ju jätte bra ..bild nr 2 blir min favorit av dom :)


  4. Jättebra bilder på temat! Bild två blir min favorit.


  5. Gillar dina foton. Speciellt det första. Snyggt med den missfärgade betongen. Under en bilresa (om man inte kör) eller på ett tåg kan det vara rofyllt att slötitta på elledningar som ”far i luften”. Faktiskt ganska sövande. Det dubbelrandiga fönstret var inte heller dumt, men foto ett vinner, tycker jag.

    • Tuss Says:

      Tack! Jag tog många bilder på ledningarna, de var visst fascinerande att se på även vid en enkel promenad…

  6. Jah Hollis Says:

    Det insnöade fönstret längst ner hade minsann ränder på två håll.


Lämna en kommentar