Reptiler (eller Min mamma är som hon blev)

25 november, 2012

Yo. Detta inlägg har ett syfte. Detta syfte kan vara att utomstående ska se hur reptilerna (och kotten) i Ersmark bor. Jag tror att det är så.

Bild

Här bor åtta geckoödlor i par.

Bild

Här bor en landsköldpadda på bottenvåningen. Snart ska en till landis flytta in på övervåningen men just nu står snäckterrarierna där.

Bild

Sköldpaddsvåningarna från annan vinkel. Bortanför dem finns ett terrarieskåp där två blå taggsvansleguaner (tror jag?) bor i det övre terrariet. I det nedre bor ingen. Till höger om terrarieskåpet finns ormhalssköldpaddans akvarium ovanpå igelkottens terrarium.

Bild

Min Edgar! Som jag dock gav bort. Han trivs bättre här.

Bild

Tennis! <3

Såatte. Så ser reptilrummet ut, men tro inte att reptilerna slutar där.

Bild

Ty dvärgskäggagamerna bor i hallen.

Lämna en kommentar